Translate

niedziela, 28 października 2012

Dlaczego interesuję się fotografią.?

A więc tak moja wspólniczka uświadomiła mi, że pisze o fotografii a tak naprawdę nie napisałam nawet dlaczego interesuje się nią. Moja pasja do robienia zdjęć powstała około miesiąc może dwa miesiące temu. Jakoś tak wzięła się stąd iż zobaczyłam zdjęcie kolegi mojej mamy. Ma on własne studio fotograficzne. Pomyślałam wtedy sobie, że fajnie by było potrafić robić takie śliczne zdjęcia jak ten pan. Wzięłam wtedy aparat, ubrałam buty i poszłam na pole. Zdjęcia nie wyszły jakieś śliczne wiadomo pierwszy raz nigdy nie jest idealny. ;D Do tej pory zdjęcia nie robiłam żadną lustrzanką ani jakimś żadnym super aparatem ponieważ najpierw trzeba nauczyć się obsługiwać zwykłą cyfrówką. Od stycznia zbieram w skarbonce pieniądze, na początku nie wiedziałam po co ani na co ale teraz już mam cel.;D Zbieram na lustrzankę.! ^^ To tyle teraz tam poniżej wstawię zdjęcie które dzisiaj zrobiłam, nie jest ono jakieś zdumiewająco oszałamiające ale ważne że wgl. jest.





















                                                                                                                        Ptaszek ;D



4 komentarze:

  1. Jaką lustrzanke masz zamiar kupić ? Bo ja nikona d3100 lub d3000 ale raczej d3100 ponieważ ma live view a nie jak d3000

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym miała wybierać pomiędzy nikonem d3100 lub d3000 też bym wybrała d 3100 ;D A tam to nie wiem, na razie mam całkiem sprawny aparat ale w styczniu kupuje nowy zobaczę jakie będą oferty ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na konkurs. Do wygrania bon na cewe fotoksiążkę http://giekana.blogspot.com/2012/11/kolejny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie było tym Twoim takim pierwszym?
    Śliczne zdjęcie. ;))

    OdpowiedzUsuń